پكيج تصفيه فاضلاب پلي اتيلن پكيج تصفيه فاضلاب پلي اتيلن .

پكيج تصفيه فاضلاب پلي اتيلن

پكيج تصفيه فاضلاب پلي اتيلن

پكيج تصفيه فاضلاب پلي اتيلن

با توجه به افزايش روزافزون جمعيت و گسترش شهر نشيني و ساخت شهرك هاي مسكوني توليد فاضلاب و تصفيه فاضلاب انساني اين مناطق به موضوع مهمي تبديل گرديده است. به دليل عدم وجود زير ساخت هاي مناسب در اين مناطق و نبود تصفيه خانه مركزي و سيستم انتقال فاضلاب، مي توان از پكيج تصفيه فاضلاب بهداشتي جهت تصفيه فاضلاب خانگي اين مناطق استفاده نمود.

پكيج پلي اتيلني تصفيه فاضلاب از لوله هاي كاروگيت فاضلابي به صورت پيش ساخته طراحي و ساخته مي شود. اين پكيج ها معمولا به صورت مدفون مورد استفاده قرار مي گيرند و براي مكان هايي كه امكان استقرار پكيج بر روي سطح زمين وجود ندارد گزينه مناسبي هستند. از نظر فرايند تصفيه فاضلاب قابل ذكر است كه پساب خارج شده از پكيج پلي اتيلني تصفيه فاضلاب مطابق با مقررات سازمان محيط زيست و يا به منظور كاربرد دوباره پساب طراحي مي گردد. پكيج پلي اتيلني تصفيه فاضلاب معمولا از لوله هاي دوجداره كاروگيت از جنس HDPE ساخته مي شود. اين لوله ها به وسيله صفحاتي از همين جنس و با استفاده از جوش اكسترود به صورت مخازن پلي اتيلني در آمده تا به عنوان واحد هاي مختلف تصفيه عمل نمايند.

پلي اتيلن از استحكام و انعطاف پذيري و مقاومت خوبي برخوردار است و اصطكاك خيلي كمي دارد. همين امر باعث مي شود كه استفاده آن براي پكيج تصفيه فاضلاب پلي اتيلن مناسب باشد. اصطكاك كم آن كمك مي كند تا با يك لوله به ضخامت كمتر،‌ در سيستم ميزان انتقال ماده و سيال بيشتر باشد.

خواص مكانيكي پلي اتيلن

پلي اتيلن از استحكام و انعطاف پذيري و مقاومت خوبي برخوردار است و اصطكاك خيلي كمي دارد. همين امر باعث مي شود كه استفاده آن براي پكيج فاضلاب پلي اتيلن مناسب باشد. اصطكاك كم آن كمك مي كند تا با يك لوله به ضخامت كمتر،‌ در سيستم ميزان انتقال ماده و سيال بيشتر باشد.

خواص حرارتي پلي اتيلن

پلي اتيلن با چگالي متوسط ​​و بالا، نقطه ذوب معمولاً در محدوده ۱۲۰ تا ۱۸۰ درجه سانتيگراد دارد. البته اين دما بر اساس چگالي پلي اتيلن متفاوت است. در پساب ها نهايت حرارتي كه وجود دارد، به اندازه نقطه جوش آب يعني همان حدود ۱۰۰ درجه است. پس از نظر مقاومت دمايي نيز اين پليمر مناسب است.

خواص شيميايي پلي اتيلن

پلي اتيلن از هيدروكربن هاي با وزن مولكولي بالا و غير قطبي اشباع شده تشكيل شده است. بنابراين رفتار شيميايي آن مشابه پارافين است. پلي اتيلن تا حدي كريستالي است. تبلور بالاتر باعث افزايش تراكم و پايداري مكانيكي و شيميايي مي شود. به طور كلي پلي اتيلن تا حدي ساختار كريستالي دارد كه باعث افزايش تراكم و پايداري مكانيكي و شيميايي مي شود و اين پايداري، پلي اتيلن را براي استفاده مناسب مي كند. اين پليمر توسط اسيدها، اكسيد كننده ها و كاهنده ها مقاوم اند و از آن جايي كه در پساب ها ميزان زيادي اسيد و اكسيد كننده و … است، پلي اتيلن براي كاربرد تصفيه فاضلاب مناسب است. از طرفي، نفوذپذيري پلي اتيلن در مقابل بخار و آب نسبت به اكثر پلاستيك ها پايين تر است و اين ويژگي براي انتقال سيالات بسيار مناسب است. پلي اتيلن در مقابل نور خورشيد شكننده مي شود به همين جهت تجهيزات در پكيج تصفيه فاضلاب پلي اتيلن،‌ پوششي از جنس كربن دارند كه اين محصولات را در مقابل اشعه فرابنفش مقاوم مي كنند.

مزاياي پكيج تصفيه فاضلاب پلي اتيلن

·         امكان مدفون شدن در خاك و كاهش مشكلات ناشي از ديد و منظر نامطلوب به دليل مدفون بودن پكيج

·         عدم نياز به ساخت فونداسيون ، اتاقك و ساپورت جهت دفن مخزن پلي اتيلن

·         راندمان مناسب پكيج پلي اتيلني تصفيه فاضلاب از منظر فرايندي

·         طول عمر بالا و مناسب براي مناطق با شرايط محيطي مرطوب ، گرم و خورنده

·         سهل بودن فرايند توليد ، نصب و بهره برداري

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت مهاب مراجعه نماييد.


برچسب: پكيج تصفيه فاضلاب پلي اتيلن، مزاياي پكيج تصفيه فاضلاب پلي اتيلن، پكيج فاضلاب پلي اتيلن، خواص مكانيكي پلي اتيلن، خواص حرارتي پلي اتيلن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۷:۳۲ توسط:alireza موضوع: نظرات (0)