پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن .

پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن

پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن

پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن

با توجه به افزایش روزافزون جمعیت و گسترش شهر نشینی و ساخت شهرک های مسکونی تولید فاضلاب و تصفیه فاضلاب انسانی این مناطق به موضوع مهمی تبدیل گردیده است. به دلیل عدم وجود زیر ساخت های مناسب در این مناطق و نبود تصفیه خانه مرکزی و سیستم انتقال فاضلاب، می توان از پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی جهت تصفیه فاضلاب خانگی این مناطق استفاده نمود.

پکیج پلی اتیلنی تصفیه فاضلاب از لوله های کاروگیت فاضلابی به صورت پیش ساخته طراحی و ساخته می شود. این پکیج ها معمولا به صورت مدفون مورد استفاده قرار می گیرند و برای مکان هایی که امکان استقرار پکیج بر روی سطح زمین وجود ندارد گزینه مناسبی هستند. از نظر فرایند تصفیه فاضلاب قابل ذکر است که پساب خارج شده از پکیج پلی اتیلنی تصفیه فاضلاب مطابق با مقررات سازمان محیط زیست و یا به منظور کاربرد دوباره پساب طراحی می گردد. پکیج پلی اتیلنی تصفیه فاضلاب معمولا از لوله های دوجداره کاروگیت از جنس HDPE ساخته می شود. این لوله ها به وسیله صفحاتی از همین جنس و با استفاده از جوش اکسترود به صورت مخازن پلی اتیلنی در آمده تا به عنوان واحد های مختلف تصفیه عمل نمایند.

پلی اتیلن از استحکام و انعطاف پذیری و مقاومت خوبی برخوردار است و اصطکاک خیلی کمی دارد. همین امر باعث می شود که استفاده آن برای پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن مناسب باشد. اصطکاک کم آن کمک می کند تا با یک لوله به ضخامت کمتر،‌ در سیستم میزان انتقال ماده و سیال بیشتر باشد.

خواص مکانیکی پلی اتیلن

پلی اتیلن از استحکام و انعطاف پذیری و مقاومت خوبی برخوردار است و اصطکاک خیلی کمی دارد. همین امر باعث می شود که استفاده آن برای پکیج فاضلاب پلی اتیلن مناسب باشد. اصطکاک کم آن کمک می کند تا با یک لوله به ضخامت کمتر،‌ در سیستم میزان انتقال ماده و سیال بیشتر باشد.

خواص حرارتی پلی اتیلن

پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​و بالا، نقطه ذوب معمولاً در محدوده ۱۲۰ تا ۱۸۰ درجه سانتیگراد دارد. البته این دما بر اساس چگالی پلی اتیلن متفاوت است. در پساب ها نهایت حرارتی که وجود دارد، به اندازه نقطه جوش آب یعنی همان حدود ۱۰۰ درجه است. پس از نظر مقاومت دمایی نیز این پلیمر مناسب است.

خواص شیمیایی پلی اتیلن

پلی اتیلن از هیدروکربن های با وزن مولکولی بالا و غیر قطبی اشباع شده تشکیل شده است. بنابراین رفتار شیمیایی آن مشابه پارافین است. پلی اتیلن تا حدی کریستالی است. تبلور بالاتر باعث افزایش تراکم و پایداری مکانیکی و شیمیایی می شود. به طور کلی پلی اتیلن تا حدی ساختار کریستالی دارد که باعث افزایش تراکم و پایداری مکانیکی و شیمیایی می شود و این پایداری، پلی اتیلن را برای استفاده مناسب می کند. این پلیمر توسط اسیدها، اکسید کننده ها و کاهنده ها مقاوم اند و از آن جایی که در پساب ها میزان زیادی اسید و اکسید کننده و … است، پلی اتیلن برای کاربرد تصفیه فاضلاب مناسب است. از طرفی، نفوذپذیری پلی اتیلن در مقابل بخار و آب نسبت به اکثر پلاستیک ها پایین تر است و این ویژگی برای انتقال سیالات بسیار مناسب است. پلی اتیلن در مقابل نور خورشید شکننده می شود به همین جهت تجهیزات در پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن،‌ پوششی از جنس کربن دارند که این محصولات را در مقابل اشعه فرابنفش مقاوم می کنند.

مزایای پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن

·         امکان مدفون شدن در خاک و کاهش مشکلات ناشی از دید و منظر نامطلوب به دلیل مدفون بودن پکیج

·         عدم نیاز به ساخت فونداسیون ، اتاقک و ساپورت جهت دفن مخزن پلی اتیلن

·         راندمان مناسب پکیج پلی اتیلنی تصفیه فاضلاب از منظر فرایندی

·         طول عمر بالا و مناسب برای مناطق با شرایط محیطی مرطوب ، گرم و خورنده

·         سهل بودن فرایند تولید ، نصب و بهره برداری

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مهاب مراجعه نمایید.


برچسب: پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن، مزایای پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن، پکیج فاضلاب پلی اتیلن، خواص مکانیکی پلی اتیلن، خواص حرارتی پلی اتیلن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۷:۳۲ توسط:alireza موضوع: نظرات (0)